Canva’da Marka Kiti Nedir?

Marka kiti, bir işletme için tutarlı bir görsel kimliğin korunmasına yardımcı olan bir marka malzemeleri koleksiyonudur. Bu, logo, renk paleti, tipografi ve diğer tasarım öğeleri gibi öğeleri içerebilir. Bir marka kitine sahip olmak, tüm pazarlama malzemelerinizin tutarlı bir görünüme ve hisse sahip olmasını sağlamaya yardımcı olur ve bu da işletmenizin tanınırlığını artırmaya yardımcı olabilir.

Canva’nın marka kiti özelliği, markanızın tüm varlıklarını tek bir yerde oluşturmanıza ve saklamanıza olanak tanır. Herkesin logonuzun ve diğer varlıkların en son sürümlerine erişmesi için merkezi bir konum sağladığından, pazarlama materyalleri üzerinde çalışan birden fazla ekip üyeniz varsa bu yararlı olabilir. Ekibinizin yeni pazarlama malzemeleri tasarlarken kullanması için özel şablonlar oluşturmak üzere Canva’nın marka kitini de kullanabilirsiniz.

Başlamak için Canva’daki “marka kiti” sekmesine gidin ve “yeni marka kiti oluştur”u tıklayın. Oradan logonuzu ve diğer varlıklarınızı yükleyebilir ve ekibinizin kullanması için şablonlar oluşturmaya başlayabilirsiniz. Yol boyunca herhangi bir yardıma ihtiyacınız olursa, destek ekibimiz her zaman yardımcı olmaktan mutluluk duyar.

Canva’da Marka Kiti Nedir?

Marka kiti, işletmelerin tutarlı bir görsel kimlik korumasına yardımcı olan bir marka malzemeleri koleksiyonudur. Bu, logolar, renk paletleri, tipografi ve diğer tasarım öğeleri gibi öğeleri içerebilir. Bir marka kitine sahip olmak, işletmelerin tüm pazarlama materyallerinin tutarlı bir görünüme ve hisse sahip olmasını sağlamalarına yardımcı olur ve bu da işletmenin tanınırlığını artırmaya yardımcı olabilir.

PRO İPUCU: Canva’nın Marka Kiti, kullanıcıların renkler, yazı tipleri ve logolar dahil olmak üzere marka kimliklerini oluşturmasına ve yönetmesine olanak tanıyan bir araçtır. Ancak, bu aracın yalnızca Canva Pro ve Business kullanıcıları tarafından kullanılabileceğinin bilinmesi önemlidir.

Canva’nın marka kiti özelliği, işletmelerin markalarının tüm varlıklarını tek bir yerde oluşturmasına ve depolamasına olanak tanır. Herkesin logoların ve diğer varlıkların en son sürümlerine erişmesi için merkezi bir konum sağladığından, işletmelerin pazarlama materyalleri üzerinde çalışan birden fazla ekip üyesi varsa bu yararlı olabilir. İşletmeler, ekiplerinin yeni pazarlama malzemeleri tasarlarken kullanması için özel şablonlar oluşturmak üzere Canva’nın marka kitini de kullanabilir.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu