Teklifler için Canva’yı Nasıl Kullanırsınız?
Serbest çalışan bir grafik tasarımcıysanız, harika bir portföye sahip olmanın ne kadar önemli olduğunu bilirsiniz. Canva, potansiyel müşteriler için teklifler oluşturmanın harika bir yoludur.
Sadece kullanımı kolay olmakla kalmaz, aynı zamanda müşterilerinizi etkileyecek güzel tasarımlar da oluşturabilirsiniz.
Canva’ya ilk giriş yaptığınızda, kullanabileceğiniz tüm farklı tasarım şablonlarını içeren bir pano göreceksiniz. Bir teklif oluşturmak için, “Tasarım Oluştur” düğmesine tıklayın ve “Teklif” şablonunu seçin.
PRO İPUCU: Bu makale, teklifler için Canva’nın nasıl kullanılacağına dair bir genel bakış sağlar. Kapsamlı bir rehber değildir. Platform özel olarak bu amaç için tasarlanmadığından, kullanıcılar teklifler için Canva’yı kullanırken dikkatli olmalıdır. Canva’da oluşturulan teklif belgelerinin resmi bir teklifin tüm gereksinimlerini karşılamama riski vardır. Ek olarak kullanıcılar, Canva’daki teklif şablonlarının diğer kullanıcılar tarafından kullanılabileceğini ve bu şablonların kendi işlerine veya projelerine özel olmayabileceğini bilmelidir.
Şablonu seçtikten sonra, teklifinizi tasarlamaya başlayabileceğiniz bir sayfaya yönlendirileceksiniz. Canva, teklifinizi oluşturmak için kullanabileceğiniz çok çeşitli yerleşik şablonlar ve resimler sunar. Tasarımınıza eklemek istediğiniz öğeye tıklamanız yeterlidir, öğe teklifinize eklenir.
Teklifinizi tasarlamayı bitirdikten sonra, “İndir” düğmesine tıklayın ve tasarımınızı indirmek istediğiniz formatı seçin. Canva, PDF, JPG ve PNG formatları sunar. Teklifinizi indirdikten sonra, çıktısını almanız veya elektronik olarak müşterinize göndermeniz yeterlidir.
Canva, potansiyel müşteriler için kolayca teklifler oluşturmanın harika bir yoludur. Kullanımı kolay arayüzü ve geniş yerleşik şablon ve resim seçenekleriyle, herkes birkaç dakika içinde profesyonel görünümlü bir teklif oluşturabilir.